Enlsr
Yenidoğan döneminde topuk kanı aldılar zaten gerek yok. Siz yeniden iletişime geçip ne için istediklerini sorun, hemoglobin değerini girmek için istiyorlarsa hastanede kendı dr unuz zaten 9. Ay izleminde kan tahlılı ısteyecektir. Çıkan sonucu söylersiniz yazarlar. Biz öyle yaptık