senaninanasi lisede sağlam temel oluşturduysanız internetteki videolaradan destek alıp kazanabilirsiniz ama yine de öyle tıp, hukuk, veterinerlik ve belli üniversitelerdeki mühendislikleri kazanmanız zor. Ben sizin yerinizde olsam iki yıllık ve kpss ile atanabileceğim bir bölüm okuyup devlet memuru olma yolunda ilerlerdim, devlete atandıktan sonra da 4 yıllık bir bölümü açık öğretimden okur bitirirdim. Size bunları mühendis olup pişman olmuş bir dost yazıyor 🤦🏻♀️