irem066 Aşırı gazı arttı ağlamalar huzursuzluk uykuya zor dalma falan bilmiyorum noluyor bu dönemde normalmı acaba
nescafebagimlisi irem066 Hepsi muhtemelen gazdan oluyordur , gaz damlası kullanıyor musunuz ? kimyon demleyip için emziriyorsanız bebeği de rahatlatır 🙏
irem066 atlasayaz bende ondan suphelenıyorum kuzum bu kadar sancısı falan yoktu ki yaa atak olduğunu düşünüyorum açıkçası
atlasayaz irem066 8. Hafta da benimki de öyleydi 12. Ye yeni giriyoruz inşallah bu sefer çabuk kurtuluruz gaz masajı yapıyorum sürekli
irem066 atlasayaz ataklarda gaz artar demo 2 ıncı atak 15 gün surdumperısandık ama sonra bır anda duzeldı