Ozlemm16 11 ay 23 günlük oğlum 2 aydır yürüyo. Baybay yapıyo alkış. Kendi kendine çok gülüyormuş gibi kahkaha atıyo 😂 oyuncak araba sürmeyi çok seviyo. Müzikli oyuncaklardan hoşlanıyo ve çaldığında oda oynuyor. Dağıtıyor oyuncakları mutfağı çekmeceleri karıştırıp içindekileri sağa sola atıyo. Yemeğini kendi yiyo. Baba anne dede hadi gel adda mama meme diyo. Gece çok uyanıyor. Alışkanlık olmuş sanırım. Desteksiz uyuyamıyor 1 haftadır odasını ayırıp uykusunu düzenlemeye çalıştım 🤦🏻♀️ Ama çok zor olmuyor.