Sinemmkrkmz Aslında normal bir durum, süt aşağı indiği için oluyor. Fakat sızlama yanı sıra sürekli olarak şişkinlik hissediyorsanız, göğsün herhangi bir noktasına dokunduğunuzda sertlik veya ağrı varsa, mastitten şüphelenin. Mastit ateş de yapar, üç gün üç gece tir tir titremiştim, ultrasonla baktıklarında teşhis koymuşlardı, antibiyotikle geçiyor ancak. Lohusalıkta daha çok oluyor ama siz göğsü boşaltıyorsanız, güvendesiniz. Ek gıda sonrası da bebeğin ağız hijyeniyle orantılı olarak tekrarlayabiliyor bu arada.