Merhaba anneler🌸 bebeğimde gündüz sıfır uyku geceleri de defalarca kez kalkıyor.beni de bu o kadar çok yoruyorki başım felaket derecede dönüyo tansiyonum düşüyor😔 8 ay 17 günlük diş döneminde bir de😞 benim daha dinç olabilmem için bi öneriniz var mı? Gurbetteyim bebeğime yalnız bakıyorum bu arada... Rabbim tüm evlatlarımıza sağlık sıhhat bize de uyku versin çok bitik durumdayım 😞