Dokuzkasimbebesi merhaba anneler ürünlerinin üzerinde ne kadar sürede kullanım süreleri yazıyor mesela elimde Mustela’nın pişik kremi var yarısından fazlası duruyor altı aydan biraz fazla oldu sizce kullanılır mı kullanılması gerekiyor mu ? son kullanma tarihi 2025
gamzekuzeyege Kullanılır canım sıkıntı olmaz ben 12 ay diye biliyorum eczacıyım bu arada yanında yazar yan tarafta ay olarak ama
Dokuzkasimbebesi gamzekuzeyege Merhaba Gamze hanım bugün oğlum için çok fazla kusuyordu beşinci aydayız kusmasını önlemek amaçlı ilaç istedim ametik verildi reçete de 12 aydan küçükler kullanamaz yazıyor
gamzekuzeyege Dokuzkasimbebesi normalde onlar 12 ay ben açıldıktan sonra 1 yıl içinde diye biliyorum 6 ay yazıyorsa zararı olmaz ama etkisini kaybetmiş olabilir
gamzekuzeyege Dokuzkasimbebesi propektuse bakmayın bence öksürük ilaçlarında da yazar 5 yaşından küçükler kullanamaz diye doktor verdiyse sorun olmaz canım geçmiş olsun ❤️☺️