Happymom34 üzerinize Müslin örtüsü, emzirme örtüsü vs alıp koltuğunuzda emzirin yahu ayıp bir şey yok bunda. Benim de 33 günlük kızım var hastane postane nereye gidersem 2 dk çıkarıp emziriyorum hemen, kızımın ağlamasından önemli mi milletin ne diyeceği 😅😅