Az önce bebegimin kakasında kan gördüm, alerji belirtilerin cogu vardı ama kanlı kaka durumu yoktu diye doktor önemsememişti normal dedi, bugün kanı gördükten sonra alerjiye kesin gözüyle bakıyorum artık. Yarın doktora kontrole gieceğim. Sadece anne sütüyle besleniyor kızım mamaya mı yönlendiriyorlar ya da hemen diyete mi giriliyor bu sürec nasıl işliyor?