Bebeğim 18 aylık oldu. Tek bakıyorum en çok benimle vakit geçiriyo ama sosyalleşmesi için haftada 2 gün oyun grubuna götürüyorum, nerdeyse her gün park, bahçe, market geziyoruz. Kendini yalnız hissetmesin diye. Bu aya kadar parkta, dışarda, kalabalık ortamlarda beni aramazdı. Parka gittiğimizde diğer çocukların yanına gider oyun oynamaya çalışır sosyalleşirdi. Misafirliğe gittiğimizde evdeki çocuklarla, oyuncaklarla vakit geçirir beni aramazdı. Arada bir yanıma gelir beni kontrol ederdi, uzaktan el sallardı, yanıma gelip bana oynadığı oyuncağı gösterirdi vs ama 5dk yanımda durup tekrar oyun oynamaya diğer çocukların yanına geri giderdi. Son 1 aydır nereye gidersek gidelim sürekli anne anne diye benide yanında istiyo ağlıyo. Parkta çocuklar olsa dahi yanlarına gitmiyo benimle oynamak istiyo. Misafirlikte ev sahibinin çocuğuyla arkadaşı olmasına rağmen oynamak istemiyo kucağımda durmak benimle oynamak istiyo yanından ayrılırsam çok ağlıyo. Aynı şekilde kendi evimizde de mutfağa, tuvalete gitsem hemen anne annee diye ağlayarak peşimde geziyo (evet hep yakınımda eteğimde olurdu evin içinde ama bu son 1 aydır aşırı derecede bana yapışık yaşamak istiyo) takvimden baktım bu ayda atak haftası yok ama benim bilmediğim bi dönem mi var? ayrılık kaygısı, başka bi atak vs. Var mı? Benim gibi bu durumu yaşayan var mı yani geçici bi süreç mi yoksa artık karakteri oluşup anneye düşkün bi çocuk mu olacak?