ahbus94 probiyotik grubu olduğu için kabızlık yapmaz aksine bağırsaklarını düzenler benim bebeğimde mutlaka hergün yer yoğurt ve kolik bi bebekti halada gaz sıkıntılarımız ve kaka yapma problemi oluyordu ama yoğurda başladığımızdan beri düzene girmeye başladı