sevim1 Kızlaaarrr bebeğim 5.5 aylık mama ile besleniyor ek gıdaya başlayıp, tadım şeklinde 3 gün kuralı ile ilerlemeye çalıştım ama bebem hiçbir şekilde almıyor
sevim1 sevim1 bende bir takıldım bu şekilde olunca çatalla ezdim yemeyince suyundan da verdim ama almıyor sofrada normalde çok istekli
Kaardelen sevim1 İlk zamanlar böyle yapması çok normal. Çeşit çeşit vermeye devam edin. Önce sebze sonra meyve ilerleyin. İstemediği zaman ısrar etmeyin ki diğer yiyeceklerden de kaçmasın.
mihrasahin sevim1 ilk başta diliyle çıkartmadı normal ek gıdayı sevdirebilmek için bebeğimi bizimle birlikte sofraya oturtuyorum bizimle yeyip bizimle kalkıyor sofradan