Merhaba kızlar ikizlerim 20 aylık ve şuanda mama baba anne söylüyolar ve alkış baybay yapıylar bide tırmanmayı öğrendiler ama şöyle bişey var kitap okuduğumda hep kaçıyolar gidiyolar napabilirim bunun için 3 yaşında kreşe vereceğim o zamana kadar halletmek istiyorum konuşsunlar istiyorum hayırlısıyla sizler neler yaptınız yazarsanız çok sevinirim♥️