nrrv Oğlum 22 günlük fakat bezi doğru bağlamama ragmen ust taraftan çişi sızıyor günde kac defa kıyafet değiştiriyorum pipisi yukarı baktıgı ıcın sızıyor düzeltip bezlememe rağmen bezleme konusunda fikirlerinize ihtiyacım var
suheyla92 nrrv benim de oglum 15 gunluk ama hic oyle bir sorun yaşamadım bezden kaynakli olabilir mi ya da cok mu gevsek bagliyorsunuz acaba. Ben prima ve goon kullaniyorum
naynini nrrv 13.5 aylık olduk ve bizde de çoğu zaman uzun uykuda çıkıyor çiş 😊 aman canları sağ olsun 🥰 ben de bekleyeyim, kolay bir yöntem vardır belki
3kedili2bebekli nrrv babyturco denesenize benim de oglum var su fitigi olduğu için pipisi hep yukarda duruyor ama hiç tasma sızma olmadı 5 kg ustuyse 3 numara öneririm altiysa 2
nrrv 3kedili2bebekli su fıtıgı hakkında ne dedi doktorlar zamanla mı geçer birde bez kalıbı kucuk mu iki numara demişsiniz