Kızlar bebeğim 8 aylık mama tabağını gördüğümde seviniyor aç olduğunu biliyorum iki kaşık yiyor sonrası gelmiyor asla zorla yedirmek iyi değil diyorlar yemeğe küser diyorlar ama yapamıyorum çıldıracam artık her yemeğe karşı böyle herşeyi deniyorum çorba muhallebi kahvaltıda çeşitler hazırlıyorum ama yok yemiyor iki kaşıktan sonrası gelmiyor ne yapacam 😩