Nimet-1996 muhasebecinize aylık olarak almak istediğinizi söylerseniz aylık onaylanır benim muhasebecilerde yapmamış ben arayınca hatırlat aylık yapalım şu tarihte her ay dediler bunay da 20 sinde hatırlatacagım geçen ay 20 sinde onayladı 23 gibi yatmıştı alo sgk yı arayıp sorabilirsiniz rapor ücretim ne zaman yatacak diye belki işyeri bildirimiyle sıkıntı varsa söylerler bana iş yeriniz onaylamamış dediği için haberim oldu benimde 🤗