Büyük kızımı 2 yıla yakın emzirdim. Şimdi yeni doğum yaptım bir ay olcak ama bu kızım ne yapsam emmiyor çok uğraşıyorum emzirme danışmanı bile geldi eve. İlk hafta sağdığımda sütüm 140 geliyordu şimdi sağdım 50 anca geldi git gide sütümde azalıyor 😔 bu arada düzenli sağım yapamıyorum fırsatım olmuyor bebek uyuduğunda 3 yaşındaki kızımla ilgilenmen gerekiyor yada muhakkak birşey çıkıyor. Yinede sabah öğle akşam en azından üç kere sağmaya çalışıcam elimden geldiğinde inşallah sütüm geri gelir çünkü inanıyorum emicek beni. Biberonu veriyorum biraz içiyor sonra mememe koyuyorum birkaç dakika çekiyor sonra bırakıyor tekrar biberon veriyorum tekrar meme veriyorum böyle böyle emzirmeye çalışıyorum.