kızlar bebeğim 4.5 aylık demir ilacına başladıktan sonra kakayı 2 defa çamur gibi yaptı sonrasında kabızlık başladı buarada demir ilacını sadece 2 3 gün kullandım sonrasındaa değiştirdim. şuan 10 gündür kaka yapamıyor ve çok huzursuz karnı sert değil. fitil kullandım dün yine yapmadı zeytinyağ kabızlıkta işe yaramaz demişti doktor ama yine de denedim yapmadı. son çare makattan uyarmak istiyorum. onun dışında tavsiyeleriniz var mı yapabileceğim ayrıca bugün tekrar fitil vereyim mi szce. buarada bebeğim sadece anne sütü alıyor.