SemaKa Kızlar bebeğinizin boy ve kg nasıl ne durumda kaç olmasi lazım bu aylarda çok fazla almiyolar diye biliyorum ama benim erkek bebeğim 9.700 kg ama zayıf bebek diyorlar
gizemaktass SemaKa bence kilosu gayet iyi canım bizim en son 9.200 di hasta oldu 8.5 oldu şu an toparladı ama kac kg bilmiyorum olsa olsa 8.700 falan olmuştur bence 🤦♀️
kuzeytobaby SemaKa zayıf demeleri mümkün değil. O ayda benim bebeğim 9.500 dü kilolu demişti görenler. Doktor da kilolu demişti. Boyu kaç ?
Lina2007 Benim kızım en son ayın 15de tartılmisti o zaman 7 ay 25 günlükte 7 kiloydu hep zayıf diyorlar ama hareketli ve prematüre bir bebek
kuzeytobaby SemaKa yani gayet iyi boyu kilosu benim oğlum şu an 10 aylık kilosu 11,500 boyu 76 Sadece anne sütü ve ek gıda alıyor. Ben öğünleri azaltmaya ve hafif şeyler yedirmeye başladım obez olmasın diye
kuzeytobaby SemaKa sabah avokado labne ya da yumurta. Öğlen irmikli meyve ya da muhallebi tarzı akşam da çorba sebze yemeği ( fasulye, patates, havuç, brokoli, karnabahar vb ) ya da kuzu kıymalı köfte, pankek, makarna yoğurt
SemaKa kuzeytobaby peki sabah kajvalti da doyuyormu mesela bende 1 yumurta yarım yada çeyrek avokado biras peynir ama muhallebi tarzi yada ekmek falan olmadığı için doymuyor
SemaKa Asel4433 merhaba massallah . Kahvaltı da neler yediriyorsunuz acaba fikir amaçlı yazabilirmisiniz bu aylarda neler yiyorlar
Asel4433 SemaKa merhaba canim benim Kahvaltıda avokado yumurta sarısı bebek irmigi labne süzme peynir yediriyorum akşam sa yaptığım yemeklerden ona da yediriyorum masaAllah suphanAllah kızım hic seçmez yer çok şükür her kontrole götürdüğüm de 💯 de 95 sağlıklı ilerlemiş diyor hemşiresi 🥰🥰
SemaKa Asel4433 merhaba canım ben de artık irmikli şeyler ara öğün olarak yaptırmak istiyorum o yüzden kahvaltıda doymuyor haşlama yumurta peynir labne avokado yani muhallebi tarzında olmadigi için doymuyor şu an mormalmi
anne_yiz SemaKa ya bana öyle bebeğim kız 9300 kilo bence gayet iyi kilosu boğum boğum değil diyorlar daha nabsın bu çocuk beni mi yesin yiyor işte. Boyuda geçen ay 74 tü daha ölçmedim ama o civardadır. Yerinden kaldıramıyorum çocuğu hala boğum boğum değil diyorlar sinir oluyorum
SemaKa anne_yiz bende öyle ya sanki boğum ne demekse sağlıklı olsunlar da tek derdim o biraz biraz yiyor ama çokta değil ama şükür kilo alımı iyi yani
Canda SemaKa bebeğiniz mi dedi ekmeksiz doymuyorum diye😂 bebeğin özel olarak ekmeğe ihtiyacı yoktur o bizim alışkanlığımız merak etmeyin doyuyordur o