Ben kullanıyorum taktıktan sonra salyalımızı gerçekten kesti 8 aylık oğlum 2-3 aydır kullanıyoruz. Bugün komşumuzun kaşıkla kontrolüylede diş patlattığını gördük hiçbirşey anlamadık resmen ben bu kadar rahat çıkarmasınıda kehribara bağlıyorum kısacası faydasını gördüm ve memnunum. İnşallah bütün dişleri böyle patlar.