lokumtos benim hala devam ediyor kizim 13 aylik keloid olusmus sislik baya bir var bende o yuzden de asiri kaşınıyor caresi olmadığı soyledi 2. Dogumda alinir denildi yani keloid olmadan once onlem almam gerektigini soyledi kisinin vucud yapisina göre degisiyormus kiminde olmazken kiminde oluyormus bende olustu vallahi cok kaşınıyor siz bi gidin gosterin keloid falan olmadan bi onlem alin cunku cok kotu duruyor ve sürekli kaşınıyor benimde kızarıklık ce kasintiyla başladı sislik oldu sonra