Arkadaşlar merhabalar avukat arkadaşlarımız varsa bana yardımcı olabilirler mi ben kiracıyım babamın 4 dairesi var bırınde kendı oturuyor ev sahıbım cık deyince gecen sene haziran ayında babamın kıracısına bu durumu belırttık onlarda tamam dedı bu arada sozlesmelerı Kasım ayında bıttı tahliye taahhütnamesi yok bızde ne olur ne olmaz dıye Eylül ayında yanı sozlesmeden 3 ay önce ıhtar gonderdık ocak ayında ev bulduklarını soykeyıp ocak sonunda cıkacaklarını soyledıler ınsaat halinde bır daıreymıs derken Nisan ayına gırdım hala cıkacaklar bızı oyalıyorlar ıyı nıyetımızı kullanıyorlar ben bu durumda ev sahıbımle kotu duruma düştüm bır ev sahıbı kızı olarak kendı evimize rahat rahat oturamıyoruz bugun yarın derken cogu seyımı kolıledım dusunun hamıeyken bır cok seyı kolıledım ev dandını. Ha bugun ha yarın derken sozlesme bıtımınden 5 ay bulduk cıkıyorz demelerının uzerınden 3 ay gectı toplamda soyledıgımız zamanında sayarsak 10 ay oldu mahkemelik olsaydık dava süreci bıle sonuclanabılırdı bu sure zarfında gercektrn zor durumdayız nasıl bır yol izlenebilir