lokumtos Kızlar kalkışta ve inişte emzirin diyorlar net bir bilgisi olan var mı yada önerisi uçakta bebişler için
sedaozan lokumtos iniş kalkışta evet ya emzirin ya biberon ya da emzik verin. Amaç bebeğin çene kaslarının çalışması bu sayede de basınçtan kulaklarının etkilenmemesi ☺️
Birdunyabircennetannesi lokumtos Emzirme, emzik veya biberon gerekiyor Kulağı basınçtan etkilenmesin diye
lokumtos Ssude yaa çok teşekkür ederim zaten kısa süre göğsümde durursa huysuzlanmaz diye düşünüyorum😍
lokumtos sedaozan biberon da olur mu tesettürlü olduğum için cam kenarı olmazsa emzirmek zor olabilir belki aynı işlevi görür dimi
yasmiiina lokumtos biberon kullanıyorsa verebilirsiniz tabi ki bebekli annelere de cam kenarı veriliyor merak etmeyin
sedaozan lokumtos bebek olduğu cam kenarı bilet veriliyor size aynen merak etmeyin. Ama tabi ki biberonda olur dediğimmgibi maksat çene kaslarının çalışması ☺️
ahnsrn lokumtos bende tesettürlüyüm emzirme örtüsü gayet iyi işe yarıyor sırttın tümü kapatan örtüler var
ahnsrn 15 günlük bebeğimle uçak yolculuğu yaptım sürekli emzirdim emmek istemediğimde emzik verdim. Şimdi 2 aylık olduk tekrar ucak yolculuğu yapacağım ayın 17 sinde mutlaka emzirin basınçtan rahatsız olmasın