Ek gıdaya 5 bucuk aylık gibi başladık doktor önerisiyle tadımlık olarak. O zamandan beri yemekle arası yok. Emzikle kandırıp biraz verirdim. Büyüdükçe farkına vardı öyle de yemiyor. Biara biraz muz yiyordu şimdi onu da yemiyor yiyor dediğim o kdar az ki muzun ucunu yada çorba içtiği zamanlar tatlı kaşığı ile 3-4 kasık içerdi şimdi onu da içmiyor agzın ne koysam çıkartıyor biraz zorlarsam aglıyor hiç sevdiği bişey olmaz mı pilav makarna çorba köfte yogurt hiçbirini yemiyor ve ben üzülüyorum artık iyice zayıf kaldı zaten küçük dogmuştu. Doktora söylüyorum küçükken zorlama seni emiyorsa yeter diyordu şimdi emzirmeyi azalt dedi yer o zaman. Azalttım ama yine yemiyor zaten benim sütüm de yetmiyor ki ona artık. Aç geziyor yani. Çocugu böyle olan var mı ne yapmam lazım bu iştahsızlık mı yoksa duyusal hassasiyeti mi var? Bu sıralar duyusal hassasiyet kavramını duyuyorum onu araştırıyorum ama benim bebeğimde var mı yok mu onu da çözemedim 😔