5 bucuk aylik kizimin oksuruk gibi skntıları vardi bikac gundur. Ama bu denli huzursuz degilDi. Dun doktora gittik, durumunun iyiye gittigini soyledi. Ama dun aksamdan beri ne uyku uyuyor ne emiyor nede huzuru var. Surekli agliyor ve artik aglamaktan sesi kısıldı. Belki diş cikaricaktir ondandir diyorum ama diş cikarirken bu denli zor geciriyor mu bebekler, yada tepkileri benziyor mu ? Bu durumu yasayanlar varsa fikir verirse sevinirim. Zira doktorumuz herhangi biseye baglamadi, olabilir diye bagladi durumu. Cok uzuluyorum kuzuma, hirpalandi, gozleri kuculdu aglamaktan.. :(