Merhaba arkadaşlar kışın ısınmak için klima kullanıyoruz ve klima havayı kuruttugu için yeni doğan bebeğimiz için nem makinesi de kullanmamız önerilmişti.Ama yeni taşındığımiz evde zaten nem problemi varmış makineyi kullanmak nasip olmadı. Sadece doğumdan önce aldığımız gün nasıl çalışıyor diye denedik.Taşındiktan sonra ihtiyacımizin olmadığını farkettik. Ebebekten alındı güncel fiyati 1200 TL bizde yaklaşık o fiyata almıştık ihtiyacı olan varsa 750 TL ye vermeyi düşünüyorum.Gardrp.s hesabım var ordan gönderim sağlayabilirim