acelyamm biee23 bizde bugun yaptirdik 9 ayligiz. Bexero ve kizamik ayni anda olduk. hemsire cagirdiysa yaptirin 1 yasta baska bir asi var onla karistiriyor olabilirsiniz
yoncaburak tombikinannesi doktorum yaptırma dedi beyazına alerjı olanlara sağlık ocağında bile yaptırmıyorlar hastane ortamında yapılsın demişti alerji doktoru
tombikinannesi yoncaburak hastanede yaptırıyorum ben hep aşılarını ama alerjisi varsa yaptırmak sıkıntı değilmi yaa hastane ortamı olsun olmasın farkedermi😞
17072023baloglum biee23 yaptirdinizmi acaba asiyi dunde bizi aradilar pazartei yaptiracagiz ates vesayre oldumu biraz rahatsiz oglum endiseliyim
biee23 17072023baloglum Ben yaptırmadım 1 yaşında zaten yaptırılcakmış. Evet salgın var ama çok çıkarmıyorum zaten o yüzden yaptırmadım. 2 buçuk ay sonra yaptırcam
biee23 17072023baloglum Zorunlu değilmiş zaten ama tabi çok teması varsa başka çocuklarla insanlarla yaptırın
17072023baloglum biee23 ister istemez temas cok oluyor kizim okula gidiyor birde ve cok hassas bir bebek oglum