prenses_annesi__ ben niye fazla fiyata almışım anlamadım 350 tl ye aldim nerde 250 🥺
Bu arada alacak mısınız almayacaksaniz sabote etmenize gerek yok alacak kişi zaten fiyat farkındalığı vardır ben ilk kez kullandım ve pişik yaptı şuan satıyorum. Fiyatı fazla ise alacak kişi söyler ona göre uyguna veririm iyi günler.