Haziranda 2 yaşında olacak bir oğlum var. Aşırı hareketli inanın 2 saniye bile poposunu yere koymuyor sürekli tepemde ve bu ara sürekli mızmız. Sürekli bişeyler istiyor falan. Önüne dünyayı sersem dönüp bakmıyor bir sürü oyuncak var oynamıyor. Kendi kendine asla oyun kurmuyor. Sürekli beni çekiştiriyor yakamı paçamı asla huzurla oturamıyorum sürekli üstünüzün vs çekildiğini düşünün. Artık yıldım, annemi kaybettim çok yeni zaten iyi bir psikolojide değilim ona rağmen anneliğimden ödün vermiyorum. Ama bu aralar oturup çocuğumla oyun oynayacak kafada değilim. Onu nasıl oyalayabilirim, kendi kendine nasıl oyun oynatabilirim. Çok bişey değil ya en azından bi yarım saat üstün başım çekiştirilmeden oturmak istiyorum.