kizlar bebegim 3. ayindan itibaren ıhığmm diye bi ses cikariyor bogazindan hani buyuk insanlar bogaz temizler ya anlatamadim ama anlarsiniz insallah oyle bir ses cikariyor var mi sizde boyle bir durum nedendir bilmiyorum ben hatta ilk zamanlar gülüyordum cunku eger gülerken mutluyken aglayacaksa bu sesi cikarip diger davranisa geciyor sey diyordum kendini güncelliyor aha güncelleme geldi 😂 ıhığm yapar aglarsa güler yada ıhığm yapar gülüyorsa aglar … umarim anlatabilmisimdir ah annelik delilik hahah