Merhaba kızlar👋
Uzun bi süredir çamaşırlardan çektiğimi hiçbir şeyden cekmedim. Makineye kıyafet atıyorum kuruması için seriyorum kuruduktan sonra elime almamla içinde bi dünya toz cıkıyor, dedim belki kısa programda attığımdandır uzuna attım yok cıkıyor yine, yeni aldıgım ne varsa bebegimin kıyafetlerini her şeyi ayrı ayrı attım örnek dört battaniye için dört defa makine calıstırdım sırf bu tozlardan kurtulayım diye, tüm kıyafetlerde oluyor ne yaptıysam cözüm bulamadım. Kendimi eşimi gectim bebeğim için endişeleniyorum alerji olur diye. Kıyafetleri defalarca dışarda sirkeliyorum öyle giydiriyorum ama asla tamamından kurtulamıyorum cok yordu bu çamaşır meselesi tüm evi kaldırdım temizledim peteklerin içine kadar yıkadım duvarları komple sildim kurtulamadım bariz belli kıyafetten geliyor bunun bi çözüm yolu yok mu?