Sevgili annelerim. Kızımı 1 yaşına kadar ekrandan uzak tuttum. Evde televizyon bile izlemedik. Yalnız büyüklerimiz maalesef bizler kadar hassas değil. Çalıştığım için babaanne bakıyor kızıma telefondan video fotoğraf gösterirken acayip bir telefon tutkusu oldu. Bunun üzerine biz de bi kaç sefer dışarıda mecbur kaldığımız için açtık. Şimdi önüne geçemiyoruz çok hırçınlaştı. Telefon için kendini yere atıyor. Çok çaresizim ne yapmam gerekiyor. Tekrar uzak tutmak için