Bebeknaz kızımın daha hastaneden çıkmadan yıkanmaya başladığını duyan hurafe neneler şok o zaman.😁
Kızım atopik eğilimli bir çocuk. Çok fena isilik olmuştu göz kapaklarına kadar. Doktoru doğduktan sonra 3. gün hastanede yıkamıştı. Göbek bağının düşmesini bile beklemedik, her gün yıkadık göbeğini koruyarak ve cildini nemlendirdik. Çünkü böyle söyledi doktoru. Göbek bağını da söylediği bir alkol kitle temizliyorduk.
Hiç inanmam böyle şeylere. Bilim ne derse odur yav.