Selamlar , bugün alerji doktoruna gittik astım başlangıcı olabileceğini söyledi. Koruyucu tedavi başladık. Doğal içerikli deterjan ile çift durulama yaparak kendi kıyafetlerimizden ayrı yıkamamı söyledi. Size sorum şudur hangi marka deterjanı kullanmalıyım? Sizce en iyisi hangisi?