kizlar bebegim kolik bir bebek oldugu icin bu doneme kadar hep destekle ve destege devam ederek uyuttum (pilates topunda ziplayarak kucakta devam , ayakta sallayarak ayakta devam) simdi 4. ay itibariyle cok yoruldugum icin gene destekle uyutup yatagina birakiyorum uyku arkadasina sariyorum destegi suan kesemiyorum cunku asla uyumuyor bunu daha sonra denicem fakaaat gunduz mesela 10 da yatiyor 30 dk uyuyup uyanirsa hemen uykuya geri dondurup yatiriyorum birdaha ama 1 saate yakin uyudugunda da döndürsemmi uykuya yoksa yeterlimi sizce? uyanik kalma suresi 1.5-2 saati gecmiyor genelde 1.5 saat sonra tekrardan uyutuyorum gunduz toplam 3 uykuya yakin yapiyor gece ise asla dayanamiyor uyku icin agliyor saati ayarlayamadim son uykuyu 6 da yaptiriyorum yanlis ama asla dayanamiyor bi tur daha uyutuyorum ama kisa 30-40 dk kadar sonra gece 8-9 arasi gece uykusuna geciyor