Mlkemrecre Mrhba arkadaşlar kızım 3,5 aylık ..bu aralar bebeğimin göz altı morluğu oluşmuş ..sebebi ne olablir? Sağlık ocağında verilen Demir ilacını kullanıyorum..başka bi viatemin yada kan ilacı vermediler..sizde böle bi durum oldumu?