Kızlar kızım 3 ay 7 günlük.Iki gündür huzursuz uyumuyor.Uyusada uyanıyor.Aslında hep böyleydi ama gündüzleri sadece gece mışıl mışıl uyuyordu.Şimdi o bile yok.Geceler çabuk uyanıyor.Elide sürekli ağzında.4 ay atağı için erkenmi yoksa şimdi zamanımı.Az önce zor uyutdum gazı vardı durmuyordu.