Kızlar uzun zamandan beri araba almak istiyorduk. Birikimimiz tam değil ama en azından yarısı. Kredi çekmek istemiyoruz. Eşimin beğendiği bir araba var. Benim de içime sindi alsak diyoruz ama biraz daha para şart😅100 150 civarı. Mecbur tanıdıklarımızdan alsak diyoruz. Siz olsanız ne yapardınız kredi mi çekerdiniz yoksa tanıdıktan mı alırdınız😕🥲🥲🤣