Kızar 10 gün önce kızım bogaz enfeksiyonu oldu ateşi çok yüksekti antibiyotik ve balgam söktürücü falan kullandık ateşi 3 günde düştü ama balgamli öksürüğü hala geçmedi doktor uzun süreli ilaç kullanamayiz diyor nasıl geçecek bu oksuruk geceleri uyutmuyor çocuğumu