Merhaba anneler , oğlum 20 aylık ve biberondan ya da bardaktan mama içmeyi reddediyor ,elimde de baya stok var , sorum şu ,devam sütünden muhallebi tarzı şeyler yapsam ,ya da ne bileyim ,pankek yaparken bu sütü kullansam aynı besleyiciliğe sahip olur mu ?
Devam sütü kutu süt değil bu arada ,Hipp mama.