Bebeğim 3 ay 9 günlük. Son birkaç gündür huzursuzluk, gece uykuya geçişte zorlanma( yatırıyorum 4-5 kere uyanıyor nerdeyse 1 saat kucağımda sakinleştiriyorum uyutuyorum öyle uyuyor), salyasında artış, memeyi ısırma, emmek istemem gibi durumlar var. Gün içinde de huysuzluk yapıyor. Bunlar diş belirtileri mi? Artık dün gece dayanamadım huzursuzluğuna calpol verdim sonrasında uyudu.