nehirbebek137_ 4 aylık olmak üzere bu zamana kadar 3 kere verdim suyu çay kaşığı ile 2 kez aritmadan verdim 1 kez kaynamış soğumuş su verdim tadı çok kötüydü ama aritmadan vermeye devam havalar ısındıkça artık içi yanacak çocuğun süt sıcak geliyor sonuçta (benim düşüncem)