8 yaşında bir kızım var birde 4 aylık oğluşum çok şükür. Ailem başka şehirde tüm gün kızım okula gidiyor bebişleyim. Bikaç gündür kızım hasta o da evde. Ona kahvaltı hazırla bebek durmuyor uyut, dersleri vs derken hepsine tek başıma koşturuyorum. Kaynanam pek yardımcı olmaz var ama yok diyebilirm. Akşamları eşimi bekliyorum dört gözle. Dün akşam o da iftara gitti arkadaşlarıyla nereye yetişeceğimi şaşırdım. Allahtan oturduğumuz semt güzel, havalar ısındı alıp dışarı çıkıyorum yürüyüşe markete vs. Tek aktivitem bu şimdilik🥺