22 aylık olacaz doğduğundandır mama içiyo sonrası ek gıda mama , 1 yaştan sonra öğlen uyumadan önce ve akşam uyumadan önce vermeye başladık son 1 aydır sabah 5 de kalkıp mama için ağlıyo içip geri yatıyo 2 saat sonra tekrar ağlama krizi alışkanlık haline getirdi artık bi defa vermemeyi denedim gece çok ağladı dayanamadım ağlamasına verdim ama artık baş edememeye başladım nasıl yapacam bilmiyorum