9 ay oldu emzirmeyi bırakalı 21 ayını doldurmuş artık yemek yemediği sürekli emmek istediği için doktora da danışarak emzirmeyi sonlandırdım fakat hala donunmak temas etmek istiyor izin versem tekrar emcek gibi sebebi bşr anda kestiğim için mi tepki vermek istemiyorum iyice cazip gelmesin diye ama 9 ay oldu hep mi böyle devam edecek