alaismom Boğazlarım fena acıyor hapşırma, grip emziriyorum hastaneye gitsem ne takarlar bebeğim 2 aylık bulaşmasından korkuyorum en hızlı nasıl geçer 😭😭😭
Asuoyku alaismom Geciktirmeden doktora gidin. Benimde ateşim ve öksürüğüm vardı iğne yaptılar ilaç yazdılar. Yanınızda biri olsun mutlaka belki serum da takabilirler.
bizdejantikizlardik alaismom Emzirirken kullanabileceğiniz soğuk algınlığı ilaçları var. Bunu acil doktorları değil de çocuk doktorları daha iyi bilir. Dr Osman Gönülal da aferin sinüs gibi ilaçları içebilirsiniz diyor. Bende hasta olacağımı hissedersem içiyorum hemen toparlanıyorum. Siz kendi doktorunuza danışın isterseniz. Geçmiş olsun 💐
defnebak alaismom bende hasta oşmuştum doktor sütten ona geçmez amaemziriyorken maske tak demişdi yüzğne nefes vs verme demişti
Ranabyram bizdejantikizlardik Ya bnde videyo izlicektim vakit bulamadım uzun diye biraz aferini içebilirsiniz diyor mu
bizdejantikizlardik Ranabyram Diyor. Bizim kendi doktorumuz da dedi. Bi dönem bebeğim grip olmuştu kuvözde kaldı 1 hafta. Git gel bende grip oldum. O çıkmadan iyileşmem gerekiyordu. Acil doktorları ilaç vermiyordu. Kendi çocuk doktorumuza gittim aferin iburamin parol bunları içebilirsin dedi. Siz yine de emin olmak için kendi doktorunuza da danışabilirsiniz.
LadyGaddar alaismom geçmiş olsun zencefilli meyve çayı yap iç çok etkili bir çay, soğuk algınlığına öksürüğe birerebir ama doktoruna danış öyle iç.