sevval73 ben ebebeğin markasını almıştım babyplus gayet güzel işimi görüyordu ama bebeğim meme reddi yaşıyo sürekli sağmak zorunda kaldım ve babyplus sesli olduğu için sonra Philips avente geçiş yaptım. Eğer sürekli her öğününü sağarak vermeyecekseniz babyplus işinizi görür hem de boşuna fazla para vermemiş olursunuz