Nesrin_kumral Kızlar göğüs tahriş ve çatlak oluştu emzirirken çok acıyor önereceğiniz bişi varmı iyi gelen. Birde bebeğim geçen gece emerken kan içmiş galiba sabah kanlı kusmustu bebeğe zararı varmı
srrackles Nesrin_kumral meme ucu bakımını çok iyi yapın aksi halde bebeğin ağızından enfeksiyon kaparsanız (benim gibi) iltihaplı memeyle uğraşırsınız. Öncelikle emzirme öncesi ve sonrası mutlaka serum fizyolojik sıkın. Emzirme sonrası serum fizyolojik ve antibiyotikli kremle destekleyin. Yumuşuyor ve çatlak kapanıyor. Kapanınca da zaten lasinoh tarzı kremler kullanın rahatlatacaktır
Cernsnmz Benim bebeğimde de oldu bi defa öyle çok şükür bişey çıkmadı ben gümüş kapak kullandım canım çok faydasını gördüm