hayalperest2310 momysskaan öyle düşünmüyorm benim için kabustu o aylar kolikti bebeğim çok şükür geçti diyorum o günler yeni 1 yaşına bastı büyüdükçe daha kolay 😂😂😂
heygorl momysskaan kesinlikle sadece mama derdi vardı oğlum o zaman 4 uyku yapardı süperdi 😀 altımı değiştirtmem üstümü değiştirmem derdi yoktu falan filan
seizetheday momysskaan oğlumda ek gıdadan sonrası güzeldi kızımda şuan 2 aylık büyümese diyorum daha rahat geliyor
Rwerdst momysskaan bana ek gıda dönemi daha kolay geldi ya. Çok gezen biriyim bazen emzirecek yer bulamıyorum. Emzirme örtüsünü de oğlum açıyor bazen. O yüzden ek gıda büyük rahatlık benim için
hayalperest2310 momysskaan ya öyle başlarda alışması zor oluyo ama yiyorlar zamanla keşke hersey de ek gıda olsa 😂😂
momysskaan heygorl Valla öyle ya 🥹birde zamanım olmuyor gibi düşünüyordum ozamanlar meğerse şuan hiç yokmuş😂🤭
Ucansupurge momysskaan yenidoğan dönem çok zor çok zor diyorlar yemin ederim çok gülüyorum 😂 yedir,içir,giydir,altını temizle uyuyor zaten 😂 ayaklandiktan sonra aman aman işler o zaman başlıyor. Yedirmeye çalış, icirmeye çalış,giydirmeye çalış,uyutmaya çalış 😂
momysskaan Ucansupurge Kesinlikle 🙄 bana da şuan zor geliyor 🥹ozamanlar be güzel koyduğun yerde duruyor mamayı iç emzir yatır 😂şimdi benim odadan çıkmamla kafasını bir yere çarpıyor 😂
The_paues Ucansupurge kolik bebeği olmayanlar için evet dediğiniz doğru.ama gazdan uyumayan susmayan devamlı ağlayan bi bebeğin varsa o zaman sıkıntı benim öyleydi 😀
Tuba_44 Ucansupurge sakin bi Yenidoğan bebekse doğru ama zor sürekli ağlayansa o sıkıntı bence de en zor dönem yenidogan
heygorl momysskaan iyi haberim var size hala çok zamanınız var aıspdpdşşdsşsşşsş. Biraz daha geçince hiç olmayacak 😀😀🥹 bu da kötü haber
Rwerdst momysskaan başta öyle de büyüdükçe alışıyorsun normal yemek gibi geliyor insana😅😅boğaz konusunda da yine ileride alışıyorsun 😅🤣🤣🤣
Ucansupurge momysskaan evet 😂 ahh ahh ne güzel zamanlardı şimdi yalvar yalar ikna çabaları ile geçiyor 😂Ama bu model de çok güzel sabahları günaydın diyip uyandırıyor önce ki model sadece ağlıyordu 😂
momysskaan hayalperest2310 8 aya 8 gün var canım 😇ama bişey verirken çok korkuyorum ya bogazında kalacak diye birden öğürünce elim ayağım titriyor 🥹
gozdegunduz hayalperest2310 8. Aydan itibaren mi ne verirseniz yemeye başladı evde ne pişirsem onu mu yiyor yani yoksa bebeğe özel mi hazırlıyorsunuz?
Ucansupurge momysskaan Gelince çok egleneceksin bu sözlerimi unutma 😂 ne demis ünlü şair her yaşın bir güzelliği var en güzel çağındayim😂😂😂😂😂😂😂😂😂
hayalperest2310 momysskaan valla verdik biz zamanla alıştı artık kendi yiyor kaşığını bile artık kendi tutar ağzına götürür döke döke olsa da 😂😂😂elma armut verdik eline ısıra ısıra alıştı şimdi herseyi yiyor maşallah 🧿 🥰
pamugunannesiii momysskaan sen ben olabilirsin🤦🏼♀️ 3 gün sonra 8 aylık sadece mama ile beslendiği için 4.5 ayında tadımlara başladık ama o zamandan beri ne zaman bişey yedirsem kalbim ağzımdaydı şimdi 1 haftadır falan sabah kahvaltısı öğle uykusundan uyanınca çorba yoğurt ikindi meyve akşam yemek düzenine geçtim alıştı galiba daha rahat yiyo bende rahatladım bide kendime sürekli şunu hatırlatıyorum bebeklerin öğürme refleksi dillerinin ortasında öğürdüğünde hemen müdahale etme diye sürekli bunu düşünüyorum gerçekten rabbim nasıl güzel yaratmış kendini korusun diye dilinin ortasında öğürüyo ama artık alıştı dçok azaldı öğürme(çok uzun oldu kusura bakma)
momysskaan hayalperest2310 maşşlh canım senin ki iyi öğrenmiş 🧿ben ağzına bir şey verip bir saat bekliyorum çiğnesin diye sonra ağzını açıp kontrol ediyorum yemiş mi diye valla 2 saat masada oturyz bildiğin 😂😂😂😜
Maka_Paka momysskaan Evet katiliyorum. Şimdi eksta mama sandalyesi temizle,önlük yıka vs vs. Yemesi iyi şükür şimdilik inşallah hep böyle olur