yilgin 2 günde bir yapıyordu simdi 4 gün oldu ıkınmaktan uykuya dalamıyor uyusa geri uyanıyor memeye gelince ıkınıyor aglıyor memeyi de emmek istemiyor bu sefer bu durumu yasıyan varmı çok çaresizim ne yapmam lazım
cnsuuozzgen yilgin gazı çok olduğu için emmek istemiyor olabilir kakasına gelince de kimi bebek 10 gün de bir yapıyormuş benim bildiğim korkulacak bir durum yok siz karnına bol bol masaj yapın ayaklarını sıcak tutmaya özen gösterin :)
Pamukprenss yilgin bana çocuk doktorum on güne kadar yapması normal demişti bir de sık emzirilen çocuklar kabız olur emzirmeyi üç saate çıkar aralığını demişti o şekilde çıkarınca tuvaletini yapmıştı
yilgin Gazını cıkarabiliyor ama kakasını yapamıyor memeye gelince ıkınıyor canı yanıyor emmiyor fitil kullanan oldumu acaba fitlmi kullansam
larindidems yilgin sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal yapmaması dedi doktor tabi benim bebeğimde kakasını yapmıyordu ama gaz çıkarıyordu gaz damlası verdi rahatladı bende gazı yoktur diye düşünüyordum ama öyle değilmiş mutlaka doktora git